יום שני, 29 במאי 2017

הפעם זה קצת אחרת

זה לי הקיץ השלישי ברציפות שאני לוקח את ההארלי שלי לאירופה. בשתי הפעמים הקודמות עשיתי זאת למען הרכיבה עצמה. המטרה היתה ששנינו, ההראלי שלי ואני נבלה לנו יחד, נפליג בדרכים חדשות, רכיבות ממושכות וארוכות, ונקיים מידי יום ביומו את האמרה שאימצנו לעצמנו "הבאסה של רכיבה על הארלי זה להגיע".


בקיץ 2015 רכבתי 13,000 ק"מ במשך 30 יום ברחבי אירופה. רק כדי לתת למסע הזה כותרת קראתי לו "24 מדינות האיחוד האירופי" ואכן עברתי ממדינה למדינה, מבירה לבירה, מגיע לבניין הפרלמנט (מצלם), קופץ לבית הכנסת (מצלם) וממשיך הלאה. יוון - בולגריה - רומניה - הונגריה - קרואטיה - סלובניה - אוסטריה - סלובקיה - צ'כיה - גרמניה - פולין - ליטא - לטביה - אסטוניה - פינלנד - שבדיה - דנמרק - הולנד - בלגיה - לוכסנבורג - צרפת - פורטוגל - ספרד - איטליה.


בקיץ 2016 רכבתי 9,000 ק"מ במשך 21 יום כשהפעם היעד הוא הNordKapp, הנקודה הצפונית ביותר באירופה (נמצאת בנורבגיה) אליה ניתן להגיע ברכב. הפעם צביון המסע היה שונה משהו, יותר תיירותי, לא רק רכיבה לשם הרכיבה.


R4S

השנה זה כבר סיפור אחר. הפעם הכותרת קודמת לרכיבה. יש מטרה מוגדרת אליה נרתמים רוכבי אופנוע מאירופה ומארה"ב (וגם אחד מישראל), יהודים ונוצרים, קבוצה שלא כולם מכירים את כולם אבל כולם אוהבים את מדינת ישראל, תומכים בקיומה ובעצמאותה ורוצים להציג ולהביע זאת קבל עם ועדה, לאור היום וללא מורא, באירופה ובישראל. קבוצה של 15 איש ואישה, על 13 אופנועים, יוצאים למסע רכוב שתחילתו בלונדון וסיומו בירושלים. רוכבים כשדגל ישראל מתנוסס על כל אופנוע, רוצים להגיד שאנחנו כאן, למען השלום, למען חיים, נגד טרור איסלמיסטי ובעד דמוקרטיה ותקווה.


ואכן, 2017 היא שנה מיוחדת שמציינת מספר ארועים חשובים בתולדות העם היהודי ומדינת ישראל. לפני 120 שנה נערך הקונגרס הציוני הראשון בבזל, לפני 100 שנה הוכרזה הצהרת בלפור, לפני 70 שנה אושרה באו"ם תוכנית החלוקה, לפני 50 שנה שוחררה ירושלים והשנה נערכת המכביה ה - 20. אכן שנה מיוחדת.


המסע הרכוב יצא מלונדון ב -13.6.2017, יעבור דרך צרפת, בלגיה, הולנד, גרמניה, אוסטריה, סלובקיה, הונגריה, רומניה, בולגריה, יוון ולבסוף ישראל. כאן יגיע המסע לשיאו ברכיבה אל הכותל המערבי ובהשתתפות בטכס פתיחת המכביה ה - 20 באיצטדיון טדי בירושלים ב - 6.7.2017.


ביום חמישי הקרוב (1.6) בנמל חיפה, אני מעלה את ההארלי על האוניה שתעביר אותו ליוון, וביום שני (5.6) אני חובר אליו כדי שיחד נתחיל במסע ללונדון. כמנהגי, אני מתכוון לפרסם רשומות (פוסטים) לאורכו של ה - R4S יהיה מעניין.

12 תגובות:

  1. נתן. בשתי מילים: אין עליך. רכיבה מהנה !

    השבמחק
  2. נעקוב אחריך מדי יום. סע בזהירות רבה וחזור בשלום.

    השבמחק
  3. בהצלחה, נסיעה בטוחה , אשמח להתעדכן בהתקדמות המסע

    השבמחק
  4. רכיבה נעימה, חוויה שונה לעשות זאת בחבורה. בהצלחה!

    השבמחק
  5. אהלן נתן.שוב אנחנו עוקבים אחריך בגאוה. שמור על עצמך.מסע מהנה.
    אסתי ואריה.

    השבמחק
  6. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  7. בהצלחה במסע המדהים הזה ואין לנו נציג טוב יותר, יישר כח נתן.

    השבמחק
  8. היי נתן, איך יוצרים איתך קשר לראיון ברשת ב'? המייל שלי הוא eranm@kan.org.il אשמח אם תשלח טלפון

    השבמחק
  9. תוכל להתקשר באמצעות whatsapp 0523504444. אין לי חבילת שיחות רגילות.

    השבמחק